larseko Skrevet Oktober 31, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2020 Hei! Har ødelagt hengerkontakten på vår 08 ocativa scout. Kjøpte meg en ny universal 13-pols kontakt fra BT. Jeg var litt rask i svingene og klippet av den gamle/trakk ut ledningene uten å notere farge. Fant ut at Skoda/VAG SELVFØLGELIG ikke kan følge standard for farger ledningene. Noen som vet fargekoder/skjema, ev hvordan man kan måle seg fram her? Jeg får liksom bare 4v på noen av ledningene når jeg prøver. Litt krise dette :-( Det må da være noe i verden som har vært borti dette, det går jo hundretusener av VAG-biler rundt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseko Skrevet Oktober 31, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2020 Hei, fant denne her som jeg tror stemmer med de jeg ikke hadde funnet ut av: https://www.pfjones.co.uk/vw-tiguan-04-2016-onwards-13-pin-pf-jones-dedicated-wiring-kit-29500602pf.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 31, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2020 Fant en her, er for england så aner ikke om den stemmer. Du kan bruke den til å sammenligne med den du fant ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larseko Skrevet Oktober 31, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2020 Jepp, ser identisk ut 1-8 der, usikker på hvorfor ikke resten står på den andre sida. Da regner jeg med at det ble rett! Var rart hvor vanskelig det skulle være å google seg fram til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg