JMLIE Skrevet August 16, 2020 Rapporter Share Skrevet August 16, 2020 Eg skifta REGISTERREIM SETT på auto mester verksted for 4 års siden ca 87000km siden nå røk den sist uke Dette er ei Ford connect 1,8 tdci 08 modell Dei har 10 år eller 200000km registerreim Hva kan eg kreve av verkstedet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet August 17, 2020 Rapporter Share Skrevet August 17, 2020 Hvilket reg.reim-sett byttet de for 4 år siden, indre eller ytre eller begge? Det indre er et "vått" lukket reimsystem og det ytre er som et vanlig reimsystem. De fleste glemmer å bytte (eller vet ikke at det eksisterer) det indre systemet og så ryker den indre reima ved ca 10-12år eller etter at km-levetiden har passert. Har du kvitteringen med delenummer så er det kanskje mulig å se hvilken reim de har byttet. Om du kan reklamere eller ikke kan jeg ikke svare på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet August 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2020 Det var stramme hjulet som har røke ikke reima å knust ventiler og det som går rundt i inn der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet August 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2020 Det er SKF vkma 04108 SKF registerreim KIT dei har brukt og dei bytta alle løpehjul og vannpumpe viftereim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet August 23, 2020 Rapporter Share Skrevet August 23, 2020 Har du snakket med verkstedet? Alternativt er å ta det med forbrukerrådet. For øvrig er det sette du viser til det ytre, tørre. Det indre er et vått system og med strammskinner, men samme det da det er det ytre som havarerte. Kjedelig sak uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet August 23, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2020 Ja har snakka med bilverksted bilen har stått hos dei i to uker dei har sent delene inn til sin leverandør å venter svar fra dei meg synes det tar litt lang tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet August 23, 2020 Rapporter Share Skrevet August 23, 2020 Ok. Får håpe det ordner seg. Men du har jo en mulighet via forbrukerrådet vil jeg anta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg