Sveinung Kristiansen Skrevet Juli 31, 2020 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2020 Finner ikke rett forum.. Skulle vært egen for ekstralys og slikt ;) Står å skal montere ferdig ekstralys på en 1997 Mazda 626. Den har det tullete systemet med bytting av polaritet eller noe. Har koblet styrestrøm inn på fjernlysene og det fungerer fint. Så vrir jeg om på bryteren for å slå av lysene. Da kommer ekstralysene på igjen. Skrur jeg på hovedlysene slås ekstralysene av. Men drar jeg til meg lysspaken kan jeg lyse med ekstralys og hovedlys som normalt. Blir småsprø.... Vet at enkelte japanske biler har det slikt. Hvordan kobler jeg ekstralys på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 1, 2020 Rapporter Share Skrevet August 1, 2020 Flyttet til teknisk. Styrestrøm på relé koples parallelt med filament på fjernlys, ekstralys skal da kun lyse når fjernlys lyser, dette uansett om det er positiv eller negativ jord. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg