golfrider Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 bildene kunne vært bedre, men som dere ser ligger alle pengene mine igjen i setet på siste bildet så noe nytt kamera blir det ikke.. Og før dere sier noe: JA JEG TRENGER NYE FELGER!!!:mad: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 det ble ikke så verst, men du må gjøre noe med fronten og kanskje få bont bilen din :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 evt handle disse felgene,felger Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 med bont mener du polert? Ikke så lenge siden jeg gjorde det.. Bare lyset som fucker.. Ang. fronten så er jeg enig. Som du ser på forumet så lrer jeg på emblemfri grill og glassklare lykter.. Glemte nesten å si at jeg har fjernet lister på siden og tyskerhatten også.. De felgene var fete de, men jeg tror kanskje ikke de var helt som jeg hadde tenkt meg. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 ja polert, kan være det ikke kommer skikkelig fram ettersom kvalitetn på bildene dine ikke var i første klasse. felgene er jo skam rå :) burde gå for de , billige er dem og. du som sa du slet økonomisk ! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hva med å skaffe noen chrome lister til bak og frontfanger? Og noen felger med litt chrome på når økonomien strekker til? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Ja det er jo en idee.. Kanskje jeg skulle hatt chromelister rundt vinduene også.. Noen andre tilbakemeldinger? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Kjøp deg noen nye pedaler.. Personlig er jeg ikke fan av de små pedalene golf2 kommer med.. Selv om jeg klarte å bli vant med de :) Men nye "racing" look alike pedaler koster maks 300spenn.. Det var vertfall det første jeg gjorde på min golf.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Og kjøp MOMO eller Sparco pedaler da, ikke kjøp sånne på Torshov... :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Jeg kjøpte noen på europris... <-- EUROPRIS FAKTISK De må jeg snart bytte ut tho.. (brukt ca 2-3 uker:)) Fikk med snacksen gir kule også.. Og et illeluktende greie som liksom skulle være rundt rattet :P Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sniken Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 hm....golfen ser fin ut den bare felger ;) igjen ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Men hva er vitsen med nye pedaler hvis de bare holder 2-3 uker? Gidder ikke kjøpe noe drit.. Ellers takk for gode tilbakemeldinger:-) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 kjøp momo pedaler du :) sorte og sølvfarga.. go kvalitet, men de koster flesk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Disse? De er fete... koster 434,- Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 det er jo ingenting, hvor får man kjøpt dem til den prisen `? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg