Ovepove Skrevet Februar 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2020 Har en Touran 1.9 TD 105 hk 2008 modell. Har bestilt en 20’’ ledbar på 324W med komplett ledningssett. (Se bilde) Forhandleren av ledbaren sier jeg ikke trenger en Canbus adapter, at det er bare å montere på vanlig måte. Men kompisen min sier at jeg må ha en Canbus siden det er mye elektronikk i en 2008 Touran. Hva er riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2020 Halogen fjernlys? Bare å montere på vanlig måte. Xenon/BI-xenon? Da er det anbefalt med CAN adapter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andyy1891 Skrevet April 10, 2020 Rapporter Share Skrevet April 10, 2020 Er det noen som vet vilken av kablene som man kan hente styreström fra? Såg at på HÖ(förerside) så er det 3 svarta ledninger, mens på VÄ side er dem i farge. Er det mest lemplig å hente fra Hö/vä side? same same? Touran -14mod halogen. Selve kontakten man setter pära i, er med stift, så er ikke noen ledninger til den som det til vanligt pleier väre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron von Dirtbike Skrevet Mai 12, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2020 De som har Touran T2 kan hente styrestrøm fra ledning nr 11 på kontakten til lykta som går til xenon shutter. På T3 er dette klin umulig om du ikke vil åpne lykta, der må du ha can-boks. Edit: På kontakten til Touran T2 er det partall og oddetall på hver sin side. Enkelte tror det er ledning nummer 13, men det er ingen ledning på #13. Når du tar kontakten av lykta og studerer den nøye, vil du se #11 er siste oddetall-ledning og at #13 er tom. Jeg har VW el-tegninger og ser på dem om det er noe jeg lurer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg