Steffenosth Skrevet Januar 16, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2020 Hei! har en holdt fra 2014 som nå er gått 110k km har sjekket litt rundt, men finner ikke noe intervall på når regreim/tannreim skal skiftes. har hørt med møller og de sier 210k km, men det høres litt mye ut?? noen her som vet eller har erfaring med dette? tenkte å få den byttet om et halvtårs tid når jeg skal ha den på 120k km service. Men om 210k km er intervallen trenger jeg ikke dette? takk for svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 16, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2020 Det er ikke noe spesielt på denne bilen,er slutt på 5 år eller 120km enten blir den sjekket på service ellers byttes som dem sier på ca 210. pris på denne jobben er vel ca 20k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffenosth Skrevet Januar 16, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2020 @opel astra har allerede fått pris på ca 6k, dette med utstyr/jobb/garanti. hos seriøst verksted i Bergen. omegn. men da er det anbefalt å bytte den ved 120k km da tenker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2020 Vanlig intervall på nyere dieselmotorer fra VAG er 210’000km. Skader ingen å skifte før, men da anbefaler jeg å bruke originalreim og deler, for da kan du på nytt kunne kjøre 210’000km, men hvis du derimot setter på uoriginal reim tåler ikke denne 210’000km. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg