edi Skrevet Desember 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2019 Hei. (beklager om dette er feil sted) Moren min kjøpte akkurat en Audi 2008 A4 TDi,og den har original navigasjon som hum gjerne vil bytte i en moderne versjon med DAB,Bluetooth osv. Det jeg lurer på er alt som har med DIY ift dette. Er det ting jeg må tenke på når jeg kjøper en slik,eller passer alle om hverandre? Er det mye styr å gjøre dette selv? Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2019 Er det en B7 eller en B8? I B7 er det nokså greit å skifte ut hele hovedenheten, litt verre i B8 (dyrere) da skjerm, og hovedenhet ikke sitter sammen. Hovedenheten sitter baki bilen. edi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edi Skrevet Desember 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2019 Det er en B7(8E),tror jeg. takk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2019 Da finnes det er stort utvalg 2 DIN spillere eller noen utvalgte modelltilpassede. Sjekk f.eks bilkomponenter.no edi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edi Skrevet Desember 31, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2019 Mange takk! Er det enkelt å installere? Er det noe annet jeg bør tenke på? Mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 31, 2019 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2019 Alt er enkelt når en kan det. Skal du ha vanlig 2 DIN spiller må du ha monteringskit (inkl. ramme), adaptere til ledningsnett + evt. adaptere for tilleggsutstyr. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edi Skrevet Januar 2, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2020 Takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg