Rewaco trike med 1200 T1 Skrevet November 27, 2019 Rapporter Share Skrevet November 27, 2019 Jeg har en trike med en 1200 code D type 1 boblemotor på. Den holder sånn akkurat bare når det gjelder akselrering og å holde farta i motbakker. Er det noen som kjenner godt til denne motortypen og har noen enkle tips til h a jeg kan gjøre for å få litt mer effekt ut av den? Jeg synes det blir mye å bruke nesten 9000 på et trimsett som inneholder sylindere og stempler, vippearmer, forgasser og pakninger til motoren. Alt av råd og tips mottas med takk:) alternativet er å sette på større motor, men da må vel også girkassen oppdateres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 27, 2019 Rapporter Share Skrevet November 27, 2019 Enkleste veien de første hestekreftene er å oppgradere til 1600 DP motor, og ønsker du litt mer er dobble gassere et greit supplement på original motor. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.