Jump to content

2014 Isuzu dmax 4x4 problem?

Rate this topic

Dmaxen
 Share

Recommended Posts

små ting på 4x4 innkobling. Bruker ikke denne så alt for ofte men prøver og kjøre den litt av og til i 4x4 for vedlikehold. 

Men når jeg kobler den inn så blir det ufattelig tung og svinge med, skjønner det er normalt men synnes det virker at den drar hjulene mer en den skal,den bruker og litt tid for og koble ut igjen. Noen som har noen mening om dette? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By MarskalkTor
      Heisann, 
      Jeg har en 2003 Chevrolet Avalanche 2500 jeg elsker og den er et prosjekt for meg, dette har vært drømmebilen min siden jeg først så den i 2003.
      men jeg har lyst til og bygge den om til en overland truck, noe ala bilene viser, men det jeg lurer på er, hvor vanskelig er dette og få veigodkjent/få det i vognkortet eller er det bare lettere og bygge det sånn at det kan lett taes av når det er EU kontroll?
      eventuelt finnes det noen verksteder ala Arctic Trucks som gjør sånne jobber?

Tusen Takk for alle svar. 

• By Lasken
      Jeg skal til å kjøpe meg en partner med gående bremser. Forrige eier fylte på med bremsevæske men det renner da bare ut bak ved felgen. Har enda ikke hente bilen så har ikke hatt mulighet for å sjekke men noen som kan hinte meg til hva det kan være da vi kjører forbi en skraphandler på vei hjem og kan hente evt. deler da.
      Er det bremseslange? Bremsesylinder? Det skjedde da forrige eier var på vei hjem, trøkket på bremsen og det lyste i dashboardet og pedalen sank til bunn uten null bremsekraft. Han fylte derretter på men bremsevæsken bare rant ut ved høyre bakre felg.

Det jeg lurer på hva er det som er mest sannsynligvis at det kan være? Er ikke sikker på hvordan det er med bremsesystemene på disse og om det er noe forskjell når det er Dangel aka 4x4. Om de har egne bremsesylindre til hvert dekk bak eller et felles? Vet at håndbrekk går på wire iallfall på bremsetrommel.
    • By Halfrid
      hei. Jeg har en  og trenger hjelp med om noen har Koblingsskjema til ryggelysene. Verksted har ikke det. Og noen har klipt ledningene og koblet det helt feil etterpå. Hilsen Halfrid.
    • By Dmaxen
      Har 2014 dmax,monterte nylig rigid radiance 40" på bakre bøyle.
      men har nå da et lite problem. der er 2 ledige plasser til brytere men ingen av bryterene jeg får tak i passer.
      dem 2 ledige plassene er en til høgre for ratt og en til venstre for ratt. der er en i midten av setevarmerene og som jeg bruker nå men vil hels ha dem 2 som jeg peker ut.

Noen som har erfaring ifra dette? evt noen som har kjøpt en plass :P
    • By Frim
      Ettersom jeg har forstått så har Citorën AX 4x4 1994-modellene og AX GTi 1994-modellene helt like motorer, forskjellen er at AX 4x4 har monopoint-innsprøytning mens AX GTi har multipoint-innsprøytning. Dette gjør at AX 4x4 yter 75hk mens AX GTi yter rundt 95-100hk.

Mitt spørsmål: Kan man bytte ut monopoint-innsprøytningen på en AX 4x4 med en multipoint fra en GTi for å øke ytelsen eller er det mer som må gjøres? Er dette en vanskelig jobb?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy