Thudd Skrevet Oktober 2, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2019 Jeg har motsatt problem fra enkelte her inne, bilen starter fint hvis den er varm, men jeg må kinne i opptil 30 sek(!) hvis den har stått i ro for lenge. Det kan virke som om problemet er noe større når det er kaldt ute (i tillegg til at jeg da risikerer at batteriet går tomt), men må kinne lenge på enkelte sommerdager også. Når jeg først har fått start på kjerra går motoren som den skal. Har byttet glødeplugger. Noen som har noen tips? Kan det være dieselpumpen som ikke gjør jobben sin? Mvh Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 2, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2019 Klassisk symptom på defekt startmotor. Startmotor har for lav hastighet, kjøp ny og dette løser seg :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfman Skrevet August 18, 2022 Rapporter Share Skrevet August 18, 2022 Løste dette seg? Jeg har samme problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg