ahelgemo Skrevet September 11, 2019 Rapporter Share Skrevet September 11, 2019 Jeg trenger dokumentasjon på at 2001 mod scudo er levert uten stabstag rsa har ikke er det mulig? nå vil ikke verkstedet godkjenne eukontroll plutselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 11, 2019 Rapporter Share Skrevet September 11, 2019 Hvis bilen er levert uten, så skal ikke verkstedet sette mangel - basta. Hvis du er skråsikker på at den er levert uten så tar du kontakt med SVV og bestrider PKK. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahelgemo Skrevet September 12, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2019 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet September 18, 2019 Rapporter Share Skrevet September 18, 2019 Er det snakk om foran eller bak? Hvis det er dokumentasjon på slikt, så er det vel FCA norway som bør skaffe det. De som er importør, ikke RSA... RSA får det isåfall fra FCA, men FCA er ganske vanskelig når det gjelder såppas gamle biler.. Men nå har vel verken RSA eller FCA norway importert disse bilene noen gang. Men har du regnr/chassisnr til meg så kan jeg undersøke å se hva jeg kan finne ut..? Sjekket bare ett tilfeldig chassisnr på en slik scudo, og da finner jeg stab.stag i delekatalogen, så ser ut som de er levert med stab.stag ja.!! Også gått i de gamle dårlige verkstedhåndbøkene, der står det også avbildet at bilen kommer med stab.stag foran.. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg