Inarius Skrevet August 27, 2019 Rapporter Share Skrevet August 27, 2019 Jeg trenger en ny drivknute til min 2001 impreza gx har funnet en men jeg lurer på om den passer, hvis ikke hvor kan jeg skaffe en https://www.eurodel.no/drivknute-drivaksel-febest-0811-s11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 28, 2019 Rapporter Share Skrevet August 28, 2019 Disse sidene her har veldig mye deler å velge i. Å kjøpe feil del er kjempelett. Foreslår at du kommer med et regnummer, så blir det lettere å hjelpe deg. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2019 Rapporter Share Skrevet August 28, 2019 Ved bestilling hos Eurodel kan du huke av at de verifiserer at aktuell del passer din bil. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inarius Skrevet August 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2019 Det sår at den passer, er bare litt usikker, men jeg skal få tatt av den gamle så jeg kan være sikker. Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg