Gå til innhold

Videoredigeringsprogram

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

bruker premiere jeg, og etter lang lang leking har jeg tilslutt funnet de fleste funksjonene jeg har bruk for :)

 

bare brenn av litt tid på det så kan det jo komme opp et lys tilslutt..

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkel og grei redigering, bruk Pinnacle Studio 7... Eller få tak i 8'ern for nå har den kommet. Skal du lage no heftige saker mellom bilde byttene så er Adobe Premier det råeste på hjemme PC men du må da lese 602 sider iallefall 5 ganger før du skjønner no. Ellers så må du ha en stor pc på mist 1 meter i høyden for at det skal gå bra å redigere:D :D :D :rolleyes: :idea: morph

:drive2

'97 Fiat Punto 1,1 55s

'96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V

x'86 Peugot 309 1,6

x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05

x'96 Honda Civic 1,4is

:dj:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xses

For enkel og grei redigering, bruk Pinnacle Studio 7... Eller få tak i 8'ern for nå har den kommet. Skal du lage no heftige saker mellom bilde byttene så er Adobe Premier det råeste på hjemme PC men du må da lese 602 sider iallefall 5 ganger før du skjønner no. Ellers så må du ha en stor pc på mist 1 meter i høyden for at det skal gå bra å redigere:D :D :D :rolleyes: :idea: morph

 

Min er 65cm høy, duger det ? :D :D :D

Fra spøk til alvor, Premiere er helt klart det beste videoredigeringsprogrammet jeg har vært borti. Det hjelper en del at du er kjent med de andre adobe programmene og da særlig Adobe LiveMotion som er nesten identisk med Premiere. Skal du bruke Premiere, sørg for å ha v6.5. Det er fullt av bugs i 6.0, selv etter at du har lastet ned mange oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Xses

Kan u get me Adobe Premier? Eller LiveMotion? Det tar ikke lang tid å laste opp til meg. Eller jeg kan laste ned hvis du har no bedre en dsl.......

 

Du har pm

 

LiveMotion er ikke et videoredigerings program, det brukes til å lage gif og flash animasjoner. Sorry, glemte jo å skrive det litt lenger oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår