CommieNut Skrevet Juli 26, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2019 Jeg kjørte rundt med en kompis og plutselig dør motoren ut av det blå. Jeg startet den opp og den starter tungt. Når den startet så kom det opp masse feil meldinger: En blinkende Diesel Engine Pre-Glow varsel lampe. En Electric Parking Brake varsel lampe. En ESP Varsel lampe. En ingen/lav/høy olje trykk varsel lampe. Bilen har ganske dårlig olje som skulle byttes snart men jeg vil gjerne vite hva det her betyr for selve motoren. En gammel varsel lampe som jeg hadde er check engine lampen. Men den er en turbo overboost condition P0234. Jeg viste om det lenge men drev å sparte til potensiell reparasjon. Trenger litt hjelp med dette og litt råd om det som må gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 26, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2019 Ta diagnose, alt ellers blir bare gjetting. Ved diagnose er det en stor mulighet for at du får opp eksakt hva som er feil. passatbil22 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg