Sveinung Kristiansen Skrevet Juni 14, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2019 2002 LINCOLN Town Car Limousin... Jeg kjører en slik Lincoln Limousin bil.. Denne har sett sine bedre dager. Litt av EL rotet. Passasjer setet framme er fjernet pga passasjerantallet bak. På skilleveggen mellom fører og passasjerer, er det ett større print ort som styrer alt av Ekstra elektronikk. Som feks, luka mellom fører og passasjerer, lys, skjermer, og sikkert en masse annet. Eier har ikke manualen eller kartet over det elektriske. Er det noen som vet hvordan jeg får tak i det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 14, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2019 Du får prøve her se om dette kan hjelpe deg litt. https://www.parts.com/index.cfm?fuseaction=store.MakeSearch&VID=52718&MakeID=21&Make=Lincoln&ModelYear=2002&MODEL=Town Car&submodel=Base&Engine=V8-4.6-GAS&setvars=true Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2019 Takk :D MYE bra her :) Men limoen har mye eget elektronikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 15, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2019 Det er vel kanskje litt hjelp å få om du drar på Ford og får ut noe der av el skjema. Nå vet jeg ikke så mye om disse bilene, men om alt er selvbygget av elektronikk så trur jeg nesten ville ha prøvd å byttet ut det meste,lagt opp alt på nytt. Legge opp nye skinner du kan trekke opp kabler så merke dem hvor og hva dem skal gå til. Når det gjelder lys å sånt innvendig så er det vel å kanskje å legge opp nytt med led eller noe med nye kabler Men det er jo en stor jobb . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg