boof Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 ingen som har en volvo 142 eller 242 som de vil selge? jeg er interresert uansett stand Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Jeg har en 242 som jeg faktisk vurderer å selge... men da kun til noen som er seriøst interessert i å restaurere den. Det er et veldig enkelt objekt, men jeg tror ikke jeg har råd til å gjøre det jeg ville med den. Den bør restaureres til tilnærmet original stand, fordi det er jubileumsmodell som sannsynligvis kan bli verdt litt med tiden. Det er en 76-modell registrert i 75, så dermed blir den veteran til neste år. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Pris vil du ha for 242 din da? å kor bor du? peaCe Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 har en kompis som skla selge sin 240 turbo han skal ha 20.000kr for den PM meg om det kan være intresant tror det er en 84 eller 86mod er ikke helt sikker... væffal turbo konvertert motor fra en 740 Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg