Dag Håvard Mjøen Skrevet November 12, 2018 Rapporter Share Skrevet November 12, 2018 Hei Jeg har en 2013 D-max som jeg liker veldig godt men jeg savner egentlig en sperre på bakakslingen. Finnes det D-max som har sperre originalt? Noen der ute som vet hva det vil koste å få ettermontert sperre type ARB eller Eaton ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 12, 2018 Rapporter Share Skrevet November 12, 2018 Finnes en annen bruker her som jobber med disse bilene, så kan vet sikkert mer enn meg. Men, meg bekjent er det kun EDL (elektrisk styrt «sperre» igjennom ESP) på norsk leverte biler. Om det fåres mekanisk sperre på Asia biler er jeg ikke sikker på. Ettermontering av ARB sperre er det beste, men de er forholdsvis dyre. Ta kontakt med Arctic Trucks, de holder på med slikt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Håvard Mjøen Skrevet November 12, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2018 Hepp, takker for innlegg. Sjekket opp Arctic Trucks, de leverer ARB og vil vel gjerne monter den også. Ettersom jeg bor i Trøndelag og de holder til i Drammen må jeg undersøke litt mere først. Jeg så denne: på Youtube, forklarende mtp forskjellen på elektrisk styrte lockers og luftstyrte lockers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg