Captn Skrevet Juni 27, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2018 Hei! Har i den seinare tid merka at startmotor ikkje drar rundt like kjapt som den gjorde tidlegare. Batteriet er nytt og eg har sjekka jording fra batteri til torpedovegg. Er det andre punkt/jordinger eg bør sjekke opp før eventuelt bytte av startmotor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 27, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2018 Jording fra motor til chassie og hovedkabel fra batteri til starter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captn Skrevet Juni 29, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2018 Takker for svar. Fann en jordingskabel mellom gearkasse og chassie og jording til frontlys. Veit du kor eg finn jording melliom motor til chassie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg