Fredrikstadmann Skrevet Mars 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2018 Hei. Har en VW golf 5 2005mod 1,9 TDI. I det siste har sentrallås begynt å tulle. Den vil ikke åpne sentrallås men lukker igjen alle dører på nøkkel/fjernkontroll. Obs-låsekassa på førerdør er byttet nå! Hva som kan være grunnen at fjernkontroll ikke åpner? Trenger kanskje nøkkel oppdatering fra VW? Eller låsekassa og nøkkel må samkjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 7, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2018 Har du en annen nøkkel du kan prøve? Blinker det i kontrollampa på nøkkel når du trykker på «lås opp»? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikstadmann Skrevet Mars 7, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2018 Hei Jesper. Jeg prøvde hovednøkkel og reservenøkkel. Det lyser ikke kontrollys verken hos den ene eller den andre nøkkelen. Altså jeg kan låse bilen med fjernkontroll, men kan ikke åpne?! Kan låse opp med nøkkel på førerdør, og åpner alle dørene da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2018 Kontrollys på nøkkel skal blinke når du trykker på en av knappene, selv om bilen er utenfor rekkevidde. Blinker den ikke under heletatt, verken på lås opp eller lås igjen? Prøvd å bytte batterier i nøkkelen og synkronisere den på nytt? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikstadmann Skrevet Mars 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2018 Hei. Nei lyset blinker ikke i det hele tatt når man trykker lås opp! Skal prøve i dag med bytte av batterier, men merkelig at det ikke virker på begge to nøkler. Som sagt jeg kan låse bilen fjernkontrollert, men ikke åpne! Må jeg synkronisere hos VW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikstadmann Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2018 Hei. Byttet batterie nå på nøkkelen og det fungerer som det skal. Takk for hjelpen Jesper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg