Ammans Skrevet Desember 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2017 Hei Min vectra c 2008 stasjonsvogn har den siste tiden ikke vist temperatur på måleren når jeg kjører. Pilen står alltid på 0 celsius når jeg kjører (uansett hvor lenge) og når jeg står stille på tomgang eller det er mye stille bykjøring i køer så går måleren opp.... noen som vet hva dette kommer av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2017 Høres ut som defekt termostat, dog pleier temperatur ligge rundt 60-70 grader under kjøring, og normale 90 grader ved køkjøring o.l. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ammans Skrevet Desember 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2017 Takk så mye for svar, kikker på skruvat etter termostat og lurer på hvilken av disse jeg skal velge? motorkoden er korrekt men anvist på begge deler her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2017 Kjenner ikke til Opel, men åpningstemperatur 105 grader kan umulig gjelde en vanlig termostat. 92 grader derimot høres noe mer normalt ut, gjerne litt høyt? Siden temperatur hos deg ligger helt i bunn under kjøring, kan det også være feil på temperaturgiver, at den alltid viser for lite. Dette kan sikkert noen med kjennskap til din bil svare bedre på ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg