NoFear Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Håkon A hva da? skyline? :D Det er hemmelig enda ja, kan bare fortelle at det ikke er noe Skyline ut å går... Det er nok noe veldig annet..... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by tenic Originally posted by NoFear Da har endelig Golfy kommet lavere ned fram. Har også fått på grøftlys og DTM-leppe... E det kun fjerene du har skiftet ? Du bruker fortsatt dei gamle demperene ? mvh marius Skifta kun fjærer frem ja. Har korte dempere fra Jamex settet, så det går bra.... Nå har alt tilpassa seg og virker det som, er verken subbing eller dritt.... Kristin Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by NoFear Det er hemmelig enda ja, kan bare fortelle at det ikke er noe Skyline ut å går... Det er nok noe veldig annet..... Blir en grisestyla Pug 306 GTi-6.... hehe... French Power!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Kul bil :) Jente med god smak, holder seg til vag og :P hehe Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Aazzy Blir en grisestyla Pug 306 GTi-6.... hehe... French Power!! ;) Holder meg til vag jeg... :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by kaja_marlene Kul bil :) Jente med god smak, holder seg til vag og :P hehe Takker og bukker :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by passat kara søt var ho å. (sjekka hjemmesia jeg :rolleyes: ) nei må nok begynne å "råne" i oppdal en god del biler der har jeg fått intrykk av.. en del stygge å da hehe stoppa der forrige helg å.. vemund Er litt biler ja, men det som finnes er litt både og.. Er en del fra Oppdal her på forumet også... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 bilen din er rååfin ;o) faktisk helt lik min:D bare at min er lysegrønn og har den lille spoileren påbakluka... også mangler jeg tåkelyktene ;) : Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 + fjerna bakvisker da:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by GTI-R + fjerna bakvisker da:D har bare lagt den ned jeg da... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by passat kara søt var ho å. (sjekka hjemmesia jeg :rolleyes: ) nei må nok begynne å "råne" i oppdal en god del biler der har jeg fått intrykk av.. en del stygge å da hehe stoppa der forrige helg å.. vemund ÅÅÅÅ Hjemmeside hvor hvor;) ?? Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 NoFear: Du og vennene dine er seriøse ;) Titta på festbildene på hjemmesiden din og hold på å daue av latter, han Erik er vel litt tvilsom? :D Ser i hvertfall ut som en morrsom gjeng å være sammen med.. http://www.freewebs.com/festbilder2/erikskinnbukse2.jpg lol Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Nofear:Vi har visst samme type drømmebiler... S og RS audi er gromt! Fint navn du har på bilen din også.;) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Mk2-16v NoFear: Du og vennene dine er seriøse ;) Titta på festbildene på hjemmesiden din og hold på å daue av latter, han Erik er vel litt tvilsom? :D Ser i hvertfall ut som en morrsom gjeng å være sammen med.. http://www.freewebs.com/festbilder2/erikskinnbukse2.jpg lol Joa... ikke helt god nei... Sånn er det å bo på Oppdal gitt... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Golfy Nofear:Vi har visst samme type drømmebiler... S og RS audi er gromt! Fint navn du har på bilen din også.;) Golfy er gullet :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg