Grev1 Skrevet September 12, 2017 Rapporter Share Skrevet September 12, 2017 Hei, Har et par 1000metere liggende jeg skal sette på skodaen (mk2). Er drittlei dårlige fjernlys. Lyktene sitter på ei skiltplate, og jeg tenker å bruke denne. Spørsmålet er om det er nok hold kun i støtfanger, eller om jeg bør bolte den fast i bjelken bak støtfangeren. Noen som har noen erfaringer med dette? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 12, 2017 Rapporter Share Skrevet September 12, 2017 Montert ekstralys på nesten samtlige biler jeg har hatt og monterer dette ofte på jobb. Skiltplate skrur skrur jeg bare fast i fanger med 8x selvborende skruer. Bruker i tillegg støttestag til lyktene, da står alt stødig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 14, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2017 Ok, Må se hvordan jeg gjør det med eventuelle støttestag, da grillen "følger med" panseret. Mulig jeg kan feste noe nede på fanger. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg