gusalmighty Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Har hatt uflaks med en bil jeg har kjøpt, mistet nøkelen å kode ny kostet 4500 hos audi så kjøpte brukt tenningslås på finn.no å fikk med 4 sett nye nøkler. Byttet dette og den starer men stopper innen 5 sekunder igjen. Finnes det en løsning på dette eller må jeg opp på audi å kode nøklene om til hjernen på bilen igjen? Er dette dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Det er vel startsperra som slår til og stopper motoren. Går ut fra at du får et nøkkelsymbol i instrumentpanelet. Tror det er liten sjanse for at du klarer å kode nye (brukte) nøkler til bilen din - selv med VAG-Com / VCCDS. Se litt info her: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer Ellers så finnes det på Ebay noen "Immobilizer Emulator" som bypasser starsperra. https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=vag+immo+emulator&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xaudi+immo+emulator.TRS0&_nkw=audi+immo+emulator&_sacat=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2017 Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Jepp, du må til Møller å kode inn nøklene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusalmighty Skrevet September 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2017 Tusen takk for svar!! Sånn å forstå, ja da får jeg ta turen opp til Audi å fikse det der, skikkelg dritt når sånt skjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gusalmighty Skrevet September 11, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2017 Tester ut Immo mulator chipen, det var lurt det!! Sparer mye kr på det der, tusen takk for tipset!! konge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg