Gå til innhold

Tåkelys til Golf 2 selges.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, så jeg hadde en liten skriveleif i forrige innlegg. Mente selvfølgelig ike autospar. Så prisen lå på 1390 hos autospar.. Men her om dagen var jeg innom en annen side som solgte baklykter, sota osv til 490 kroner, tåkelys til 580 osv.. Husker ikke siden. Men veit de hadde bla dummy discer, og en god del morrosaker som neonlys, blacklight og sånne krusifikser. Prøvde å søke litt etter siden, men uten hell. Aner ikke kvalitet og merke osv, så dette bare i farten. Skal prøve å finne tilbake til siden. Men i forhold til autospar er dette et meget bra tilbud, om jeg ikke finner igjen siden bestiller jeg et sett av deg SpeedWell, klare glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1399,- pr lykt var jo helt brutalt, og det er vel ikke Hella engang!

Koster ca 2500 for et sett Hella (OEM) Lykter fra AIS.

De lyktene som jeg får tak i virker solide, jeg kunne ikke se noe forskjell på Hella lyktene jeg hadde og mine. Varemerket mangler såklart.

Det er litt småpirk på enkelte braketter, mutteren er sveist på med litt sterk varme så gjengene er litt trege. Noe mer er det ikke å utsette på disse settene.

580,- er billig, jeg kunne sikkert presset prisen jeg også om jeg hadde tatt inn paller med tåkelys om gangen. Men siden jeg må kjøpe inn disse med penger fra egen lomme og uten sikkerhet om at jeg får solgt de så tar jeg inn få om gangen.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by desses

Ja, så jeg hadde en liten skriveleif i forrige innlegg. Mente selvfølgelig ike autospar. Så prisen lå på 1390 hos autospar.. Men her om dagen var jeg innom en annen side som solgte baklykter, sota osv til 490 kroner, tåkelys til 580 osv.. Husker ikke siden. Men veit de hadde bla dummy discer, og en god del morrosaker som neonlys, blacklight og sånne krusifikser. Prøvde å søke litt etter siden, men uten hell. Aner ikke kvalitet og merke osv, så dette bare i farten. Skal prøve å finne tilbake til siden. Men i forhold til autospar er dette et meget bra tilbud, om jeg ikke finner igjen siden bestiller jeg et sett av deg SpeedWell, klare glass.

du tenker vel på http://www.mobilsentrum.no

Der er prisen per lykt.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort spørsmål...

Skal muligens kjøpe en Golf 2 til helgen. Der er det ene tåkelysglasset knust, men lykten fungerer... Må jeg da bytte hele lykten, eller kan man få kjøpt løse glass.

Mvh

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by SpeedWell

Hvilken av lyktene var knust? Jeg har ei lykt med knust sokkel, venstre siden. Der er glasset helt.

Har kun et gult sett igjen.

Okay...gult er ikke aktuelt. men takk allikavel :)

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider