kansel Skrevet Juli 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2017 hei, har en delphi 150 sak som jeg kobler til kontakten på min 1.8 TQ 2002 mod. men får ingen kontakt. gir bare beskjed om at den ikke oppnår kontakt. har brukt denne lesern på mange biler og den har fungert utmerket. kjenner at den sitter noe dårlig i selve kontakten. men skal da være samme standar her som andre odb2. så noen innspill på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2017 er orginal spiller som står i bilen. bare siden mange nevner at det kan påvirke akkurat dette ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2017 Anbefaler å få testet med en annen diagnosemaskin. Aller helst VCDS hvis du har tilgang på det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2017 bestiller en fra Ebay :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kansel Skrevet August 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2017 testa igjen med leseren jeg har. får kontakt med srs, multifunskjon, klima og alt man kan velge i menyen. men når jeg velger motor eller gear, så vil den ikke koble til. kan dette ha noe med chip å gjøre`? o.O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 8, 2017 Rapporter Share Skrevet August 8, 2017 Er vel helst en dårlig programvare du har fått. Skal ikke ha noe å si om bilen er chipet du skal kunne gå inn å lese av feil på motor og automatkassen. Som jesper sier gå heller for VSDS. Som er mer stabilt og som er beregnet for vag.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg