lolpox Skrevet Juli 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2017 Har nettopp byttet varmeapparat radiatoren inne i bilen (helvedes møkkajobb) Etter at jeg monterte alt igjen er det ikke lenger lys i instrumentpanelet, skiltlys og lysene til de 3 "hjulene" til å justere varmeapparat. Kjørelysene lyser nå hele tiden (gikk før på når jeg satt på parklys). Sikring nr 14 ryker så fort jeg vipper opp spaken til parklys/kjørelys. Veldig kjipt problem =/ Noen her som har noe idé om hva det kan være/hvordan jeg skal finne ut av det her uten å måtte skru av hele dritten igjen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2017 Du har nok en kortslutning siden sikring ryker. Har ikke skjema foran meg så vet ikke hva sikring 14 går til. Lys i instrumentpanel og rundt justeringene for varmeapparat kommer fra dimmeren for belysning i instrumentpanel, sjekket om denne er skrudd helt ned? lolpox reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lolpox Skrevet Juli 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2017 Sikring 14 er "License plate light, engine and glove compartment light, instrument cluster light" Så det må da ha en sammenheng med det? Jeg får lys i instrumentpanelet hvis jeg setter strøm til det. Testa det så vidt men dimmeren begynte fort å bli varm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2017 Du har enten plugget noe feil tilbake - eller fått en ledning i klem under monteringen? lolpox reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lolpox Skrevet Juli 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2017 Måtte bare høre om noen hadde vært ute for lignende problem. Skal kikke mer på det i morgen. Kjipe greier det her =( Takk for svar! Kan skrive igjen her om jeg finner ut av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lolpox Skrevet Juli 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2017 Det var en ledning med slitt isolasjon som lå i klem som du sa. Måtte ut med hele dashbordet igjen .. Alt fungerer som det skal nå =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg