Gå til innhold
Bilforumet.no

lolpox

Bruker
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om lolpox

  • Rang
    Registrert bruker
  • Bursdag 03/26/1992

Contact Methods

  • Bosted
    Lyngdal
  1. Det var en ledning med slitt isolasjon som lå i klem som du sa. Måtte ut med hele dashbordet igjen .. Alt fungerer som det skal nå =)
  2. Måtte bare høre om noen hadde vært ute for lignende problem. Skal kikke mer på det i morgen. Kjipe greier det her =( Takk for svar! Kan skrive igjen her om jeg finner ut av det.
  3. Sikring 14 er "License plate light, engine and glove compartment light, instrument cluster light" Så det må da ha en sammenheng med det? Jeg får lys i instrumentpanelet hvis jeg setter strøm til det. Testa det så vidt men dimmeren begynte fort å bli varm.
  4. Har nettopp byttet varmeapparat radiatoren inne i bilen (helvedes møkkajobb) Etter at jeg monterte alt igjen er det ikke lenger lys i instrumentpanelet, skiltlys og lysene til de 3 "hjulene" til å justere varmeapparat. Kjørelysene lyser nå hele tiden (gikk før på når jeg satt på parklys). Sikring nr 14 ryker så fort jeg vipper opp spaken til parklys/kjørelys. Veldig kjipt problem =/ Noen her som har noe idé om hva det kan være/hvordan jeg skal finne ut av det her uten å måtte skru av hele dritten igjen ?
  5. Passer dette? Har en 1990 b3 som jeg har montert b4 panser, frontlykter og frontfanger på. Vurderer å kjøpe nye lykter bak for å bli kvitt ekle orange blinkere. Mulig å montere b4 lykter? De ser jo veldig like ut ...
  6. Fordi denne er relativt ny, de delene jeg byttet var gamle og slitne så de trengtes å byttes uansett
  7. BUMP. Fortsatt problemer med bilen! Hjelp :/
  8. har en w124/230e som i det siste har funket veldig dårlig. Den stoppa helt plutselig for meg langs veien og måtte kjøres hjem med Falck bil. Vi fikk start på den etter at vi byttet tennplugger. Etter det sveiv den som ei klokke og ble enda sprekere. Etter noen dager begynte den å fuske ved pådrag og døde hele tiden. Til slutt ville den ikke starte en gang og måtte atter en gang kjøres hjem ved hjelp av Falck. Byttet coil, pluggledninger og plugger, så startet den igjen og sveiv som bare det, men da begynte det atter en gang. Bilen fusker ved pådrag - sviver ureint på tomgang - sviver bare på 2-3 sylindere av og til - spiser plugger (pluggene blir sotete og slutter å gniste Er vanskelig å si om det er tenningsfeil eller feil blanding av bensin/luft. Håper på forslag her! Folk har foreslått: Lambdasonde - automatchoke - tenningsmodul Begynner å bli mektig lei av at den skal stoppe hele tiden langs veien og i veikryss -_-
  9. lolpox

    Ettermontere turteller i min Peugeot 306

    Det var ingen turteller tidligere, bare den store ekle originale klokka ved siden av speedo :(
  10. Jeg kjøpte nettopp en 52mm men sliter med å få denne koblet til ordentlig. Min bror gjorde nettopp det samme med sin Volvo 240 og han koblet den rett på - på coilen. Så enkelt er det ikke på min bil. Han så på den og sa han ikke ante hvor den skulle kobles til, men kunne tenke seg den kunne kobles til tenningsmodulen. Det gjorde vi, det funker, men turtallet er helt på tur xD Jeg har originalt en diger ekkel klokke og han mente også det lå kabler som var ment for turteller baki der, enten at de lå der eller var koblet i klokka (?) Jeg lurer på om dette stemmer og/ellers hvordan jeg kan få den til å virke. Er litt kjipt at den viser 1500 rpm når jeg har nådd turtallsperra -_-
×

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.