mono Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg har en jobb liggendes og blø litt, en kunde av meg skal ha mange forskjellige logoer på bildørene til Gatebil treffet som er nå til helgen og det eneste han har levert til meg er små utskrifter av hvordan logoen ser ut. Er det noen som har Vektor grafikk over disse logoene? - SAMCO Sport - Turbosmart - SINTER TICTRON - INNOVATIVE Turbo Systems - Wilwood - KALTECH, Engine, Management, Systems - TurboXs - Powerflex - Turbonetics - Spearco For og forklare nærmere hva vektor grafikk er, det er bilder, men de er bygget opp på en annen måte enn JPG, det finnes ingen PIXLER i formatet, bare rene linjer hele veien, så samme hvor mye du zoomer og strekker på objektet så er det helt fint og beholder sin orginale fasong, den blir ikke hakkete med andre ord. Disse filene kommer i disse formatene: - EPS (encapsulated post script) - AI (Adobe Illustrator) - CDR (Corel Draw) Jeg kan godta store JPEG filer også, men da må det være en minimum størrelse på 400x400 pixels. Viss noen har disse logoene liggende, eller kan få tak i dem lett så er jeg evig takknemmelig, har liten tid så jeg håper på ultra raske svar her. Disse logoene kan dere også bruke viss dere hadde tenkt i samme retning som kunden min å ha sponsor logoer montert på bilen i folie, da er det bare å lagre filene på cd og ta turen til nærmeste skiltmaker (bildekor lager) og få fikset dette. Håper på positive å raske svar her. Takk for oppmerksomheten. Mono Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 har en kompis som driver med dekor greier... husker ikke siden han fant alle logoene på¨men de var sånn vektor greie mener eg.. gi meg en dag så skal eg se ka eg får te.. Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Vet ikke om dette er til noe hjelp.... Finner du bildene i .jpg, .gif eller .psd kan du åpne dem i PhotoShop og lagre dem igjen som .eps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 http://www.brandsoftheworld.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by drPhibes http://www.brandsoftheworld.com/ Genial side thumpsup Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Utrolig genial side! slik har jeg lengtet lenge etter! folk kommer hele tiden med knøtt små logoer som man må stresse ræva av seg for å streame :) Nei funker ikke med Photoshop Eps, det blir feil. Legger nå opp oppdatert liste over hva jeg fremdeles mangler. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 noen andre? *sliter* Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 klarer nok å få utsatt montering til fredag. håper virkerlig noen svarer her i mellomtiden! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg er sånn halvveis ferdig med saablogoen hvis du har behov for den... Men jeg bruker vektorer i photoshop da... funker sikkert fett i illustrator uansett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 trenger de jeg har listet opp i den øverste posten. og PS vektorer er ubruklige, er akkurat det samme som jpeg neste, bare at det heter eps og slikt, du får fremdeles hakkete linjer. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Har mekka denne selv.. Turboxs.eps Orginal Kopi Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 http://web.brandsoftheworld.com/ Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Tusen takk CRX_NO! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg