Gå til innhold

Bil logoer i vektor grafikk! (HJELP!)

Ranger emnet

mono

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb liggendes og blø litt, en kunde av meg skal ha mange forskjellige logoer på bildørene til Gatebil treffet som er nå til helgen og det eneste han har levert til meg er små utskrifter av hvordan logoen ser ut.

Er det noen som har Vektor grafikk over disse logoene?

- SAMCO Sport

- Turbosmart

- SINTER TICTRON

- INNOVATIVE Turbo Systems

- Wilwood

- KALTECH, Engine, Management, Systems

- TurboXs

- Powerflex

- Turbonetics

- Spearco

For og forklare nærmere hva vektor grafikk er, det er bilder, men de er bygget opp på en annen måte enn JPG, det finnes ingen PIXLER i formatet, bare rene linjer hele veien, så samme hvor mye du zoomer og strekker på objektet så er det helt fint og beholder sin orginale fasong, den blir ikke hakkete med andre ord.

Disse filene kommer i disse formatene:

- EPS (encapsulated post script)

- AI (Adobe Illustrator)

- CDR (Corel Draw)

Jeg kan godta store JPEG filer også, men da må det være en minimum størrelse på 400x400 pixels.

Viss noen har disse logoene liggende, eller kan få tak i dem lett så er jeg evig takknemmelig, har liten tid så jeg håper på ultra raske svar her.

Disse logoene kan dere også bruke viss dere hadde tenkt i samme retning som kunden min å ha sponsor logoer montert på bilen i folie, da er det bare å lagre filene på cd og ta turen til nærmeste skiltmaker (bildekor lager) og få fikset dette.

Håper på positive å raske svar her.

Takk for oppmerksomheten.

Mono

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig genial side! slik har jeg lengtet lenge etter! folk kommer hele tiden med knøtt små logoer som man må stresse ræva av seg for å streame :)

Nei funker ikke med Photoshop Eps, det blir feil.

Legger nå opp oppdatert liste over hva jeg fremdeles mangler.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider