Bruun Skrevet Juni 6, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2017 Noen som ved hva det koster å skifte registerreim på skoda octavia 2009 og om vannpumpe må skiftes pris på dette? Evt pris på å få skiftet pakning på en dør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomaber Skrevet Juni 7, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2017 koster nok fra 6500-9000 på verksted.. vannpumpa følger med alltid..pakning bytter du selv.. evt fort gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruun Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2017 Takk:)Tror ikke jeg skifte pakning selv, men kanskje noen kan hjelpe meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomaber Skrevet Juni 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2017 jeg bytter registersett for 4500..kr..østlandet Torbo reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 14, 2017 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2017 For all del ikke sett denne jobben til en vilt fremmed forumbruker, skjer det noe i ettertid sitter du der med hele trynet i postkassa og må bla opp skjorteermer for å få bilen fikset. Sett den på et verksted og du får stempel i boka og garanti/reklamasjon. Nå vet jeg ikke hvilken motor du har, men tar en råsjans å sier du har 1.9TDI, da kommer jobb+deler på rett i underkant 5'500,- på verksted. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg