Gå til innhold

Et Forum Skal Det Diskuteres PÅ!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

aldri spørre om noe man ikke vil høre????

 

Driver med bilombygging og lakk....

 

Å folk kommer til meg å spør om alt mulig... bla. farger..gubben spør om jeg synes rob på bilen vil bli fint.....???

 

Skal jeg da svare at det blir nok fantastisk? å juge gubbe midt i ansikte!

 

eller skal jeg si hva jeg mener inni meg....hater rødt så en slik farge lakker ikke jeg!

 

men som regel så sier jeg at jeg liker ikke rødt, men det er han sin bil... så det må jo faktisk ha bestemme.....

 

Jeg prøver å være erlig med kundene mine,å gir det meg et ledende spørsmål, så er det jo ikke alltid de får det svaret de ville ha....:)

 

Men stiller man et spørsmål så må man jo regne med at folk mener noe annet innimellom :D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter her på jobb og har nettopp skumma igjennom hele tråden..(Dvs at jeg har blitt avbrutt opptil flere ganger under lesning av brukerstøtte damene her som gir meg oppgaver :))

 

Men ja, jeg er enig med Tape-R aka RDL aka Verdensmester'n osv osv :)

 

La oss ta episoden der Tape-R kjørte ut med Asconaen, folk var veldig fort frempå med og "mobbe" han pga at det stod Verdensmester'n på Streamern i frontruta... og det virket som om folka dømte han utifra bildet.. uten og kjenne personen og bakgrunnen til streamern.. men det er jo sånn vi mennesker er av natur, vi dømmer før vi kjenner mennesker.

 

Jeg har ikke hatt den glede og møte Tape-R og snakke med han, men jeg regner med at han er en koselig kar :) *smisk*

 

Og til dere som ikke liker måten Tape-R skriver og formulerer seg på, hvorfor lese det da?

Hvis jeg åpner en avis så trenger jeg ikke og lese alt, gjør jeg?

 

Anyway, legger jeg ut et bilde av bilen min som for øyeblikket er en Hvit E30 318i med bulker i begge dørene på venstre side, høy som et hus og sliten lakk så forventer jeg litt kritkk på bilen..

Og bra er det, skal alle være snille og gi "snill" kritikk så forsvinner jo noe av vitsen med forumet?

 

Nei, er man kritisk til noe så si det, men ja man kan slippe helt usakelig kritikk som "Haha, de felgene var bare STØGGE!"

 

Men det skjønner vel de fleste over 18 med noe mellom øra..

 

Jeg personlig er bare 18 faktisk, har kjørt 20 000km på 8 mnd med lappen, aldri kræsjet, men parkeringsplasser rundt om har fått kjørt seg godt.. derimot så har jeg ingen erfaring fra bane, dermed avstår jeg fra og komme med "teorier" på hvordan det funker..

 

Erfaring er alt!

 

Og jeg vil bare takke Tape-R for ærligheten hans, han får mye dritt for det, men skulle alle ha vært snille hele tiden så ville ting blitt kjedelig.. noen sett Equilibrium?

 

Vel, litt lang post, sikkert mye crap her.. men jeg fikk ihvertfall ut litt.. :)

 

Thank heaven for Bilforumet.net!

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å være ærlig og si sin mening, mot å gå inn for å lage helvete og slenge drit. Provosere for å provosere som Schanche sier.... Taper'n vet at vi på 2'er forumet er lei av trynet hans, og fyren klarer ikke la være å gulpe opp kvalme. Har personlig ikke hatt noen problemer, men det kommer stadig råtne kommentarer til de som er nye og har biler med "lavere budsjett" og de føler seg tråkka på og provoserte. Ser at mange av disse etterhvert forsvinner fra dette til tider utrivelige forumet. Synd, for det er et av de raskere i Norge på Golf, mange som lærer mye og har muligheten til å få konstruktive innspill på prosjektene sine. Et forum skal det diskuteres på, ikke provoseres.

Siste posten til Taper på 2'er forumet (der han klistrer inn fjertscorten sin og kaller oss jenter) er kjerne eksempel. Vitsen? Er det diskusjon? Kan noen si at det er diskusjon? Opp med hånda.... Si gjerne at det må tåles, men jeg lurer fremdeles på hva Taper'n oppnår. ER DET DISKUSJON DE KALLER DET ?? Eller er det sure oppstøt....?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Det er stor forskjell på å være ærlig og si sin mening, mot å gå inn for å lage helvete og slenge drit. Provosere for å provosere som Schanche sier.... Taper'n vet at vi på 2'er forumet er lei av trynet hans, og fyren klarer ikke la være å gulpe opp kvalme. Har personlig ikke hatt noen problemer, men det kommer stadig råtne kommentarer til de som er nye og har biler med "lavere budsjett" og de føler seg tråkka på og provoserte. Ser at mange av disse etterhvert forsvinner fra dette til tider utrivelige forumet. Synd, for det er et av de raskere i Norge på Golf, mange som lærer mye og har muligheten til å få konstruktive innspill på prosjektene sine. Et forum skal det diskuteres på, ikke provoseres.

Siste posten til Taper på 2'er forumet (der han klistrer inn fjertscorten sin og kaller oss jenter) er kjerne eksempel. Vitsen? Er det diskusjon? Kan noen si at det er diskusjon? Opp med hånda.... Si gjerne at det må tåles, men jeg lurer fremdeles på hva Taper'n oppnår. ER DET DISKUSJON DE KALLER DET ?? Eller er det sure oppstøt....?

 

Å bygge om en Golf til Fjertscort er vel mer som å pisse i motvind.....

 

Du er ikke akkurat bedre selv? Han paster inn bilen sin og sier at det er saker, for all del kanskje han mener at sånn skal rally stuk være? Man vet jo ikke om han sikter til at bilen hans er verst og best, han har jo selv sagt at bilen hans er undermotoriser, men vi jobber alle oppimot et budsjett, og Tape-R prioriterte utseende fremfor motor, nå ser jo bilen hans unektlig bra ut og gjennomført.. og folk trenger ikke og vite hva han har under panseret..

 

Anyway, før han kom med kommentaren at dere var jenter så var div unødvendig drittslening fra Golf 2 kara selv:

 

han har ordforråd så e så dårligt at apekattane ler av han.....

(tror aldri du hadde fått en apekatt til og kjørt den derre oppklistra ford`n heller)....

 

så er det vel en 1.6 llr`no.....

også ikkje minst......

FORD

 

Det var kanskje barnslig av Tape-R og kalle dere for jenter, men det er akkurat like barnslig og komme med sånne motargumenter... har dere hørt om og vende det andre kinnet til?

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Taper'n vet at vi på 2'er forumet er lei av trynet hans, og fyren klarer ikke la være å gulpe opp kvalme.

 

 

så du innrømmer at dere ER homser altså?..... (2'ern forumet)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

så du innrømmer at dere ER homser altså?..... (2'ern forumet)

 

Best Comeback line EVER! Haha, jeg brøt ut i latter foran sjefen min nå.. ikke bra :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

 

Det var kanskje barnslig av Tape-R og kalle dere for jenter, men det er akkurat like barnslig og komme med sånne motargumenter... har dere hørt om og vende det andre kinnet til?

 

Hvis du skal snakke før og etter i denne saken så må du et år tilbake i tid og klippe og lime. De siste komersene er et resultat av noe som har pågått leenge. NÅ er vi like barnslige som Taper, det er jeg helt enig i. Helt enig. Vender det kinnet fyren har fortjent, det kinnet han ønsker.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

 

så du innrømmer at dere ER homser altså?..... (2'ern forumet)

 

Slike kommentarer synes jeg og er fine, mener det seriøst, men jeg ler ikke når det kommer fra deg... Til det har du laget for mye kaos. Er du ikke LITT enig i at du burde justert deg litt av og til? Eller ser du ikke poenget mitt i det hele tatt?

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

 

Hvis du skal snakke før og etter i denne saken så må du et år tilbake i tid og klippe og lime. De siste komersene er et resultat av noe som har pågått leenge. NÅ er vi like barnslige som Taper, det er jeg helt enig i. Helt enig. Vender det kinnet fyren har fortjent, det kinnet han ønsker.

 

Men om du da vil oppføre deg barnslig for å være dritt tilbake mot meg, så trenger ikke du å spre nyhetene om hvem so er barnslig..

 

Desutten skal det mye til for at JEG skal ta meg nær av noe...

SÅ spar på fritiden din..

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Er du ikke LITT enig i at du burde justert deg litt av og til? Eller ser du ikke poenget mitt i det hele tatt?

 

 

SOrry, jeg har ikke justerbart kit,

 

og grunnen til at du ikke synes det er morsomt er nettop fordi DU dreit deg ut.... hadde det vært noen andre hadde du garrantert smilt... :D :D

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

Men om du da vil oppføre deg barnslig for å være dritt tilbake mot meg, så trenger ikke du å spre nyhetene om hvem so er barnslig..

 

Desutten skal det mye til for at JEG skal ta meg nær av noe...

SÅ spar på fritiden din..

 

Haha!! God helg dweeb....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår