TETVTEC Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Heisann... Siste gangen han slengte dritt om Civicer.....!! http://www.cheesefrog.com/frog/supravsbadbluebeast_01.mpeg http://www.cheesefrog.com/frog/supravsbadbluebeast_02.mpeg :D :D :D Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 hepp... Og nei.. er ikke min bil....! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Du verden :) Svartrøyken står, og bilen går som et sant helvete, men jeg hadde tatt han med Corolla'n :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Holy ****, kan ikke være morsomt å bli SÅÅ parkert med en tuna Supra... haha.... :D Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Oida. Den Civicen var noget hissig, ja. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 har sett denne bilen kappe med en viper som gjør 10.4 på stripa.... og da lå de heeeelt likt hele tia....(ikke stillestående start da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Jeg vet har sett den filmen jeg og, er faen meg helt konge den filmen, går noe for jævlig den civic'en as:D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamen Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Som regel så kjører ikke suprar på fult trykk... man kjører ikke rundt med fult HKer hele tiden. De fleste som sier de har så så mye HK på hjula kjører nesten ALTID på MYE lavere trykk... En av grunnene til dette er at suprar som kjører mye boost (hvertfall når man har 650hk på bakhjula) trenger race gass (veldig høy oktan) for å klare å booste så mye trykk for å klare de HKene. Som regel kjører man ikke med race gass i tanken ;) Kjører man for høyt trykk på vanlig bensin får suprane tenningsbank, så om han med supran ikke sa han kjørte med race gass eller med fult trykk så er det nok ikke 650hk på hjula der nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Beamer : Din bil eller? Når folk skryter av at de har 650 hester, så får de leve opptil det når de kjører på bane. Tipper de fleste vil vise hva bilen er god for på drag og bane..eller hva? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamen Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by bjaa Beamer : Din bil eller? Når folk skryter av at de har 650 hester, så får de leve opptil det når de kjører på bane. Tipper de fleste vil vise hva bilen er god for på drag og bane..eller hva? Det fungerer ikke sånn vet du, kommer den civicen og du ikke har racegass i tanken, hvordan faen skal du få lada fult da? Det er umulig det, da må du skru den opp så mye det går på pump gass ;) Kan jo være han kjørte med fult trykk osv, men 650hk på bakhjula på en supra er jo ikke veldig mye heller da for å være en supra ;) Supran veier jo 10x mer enn den civicen der vet du, hadde racet vært på motorveien er pengene mine på supran ;) Supran er topend-monsters :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Beamen: nå kjører faktisk Civic og Supra på noe som heter Bensin, ikke gass.... nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Beamen Det fungerer ikke sånn vet du, kommer den civicen og du ikke har racegass i tanken, hvordan faen skal du få lada fult da? Det er umulig det, da må du skru den opp så mye det går på pump gass ;) Kan jo være han kjørte med fult trykk osv, men 650hk på bakhjula på en supra er jo ikke veldig mye heller da for å være en supra ;) Supran veier jo 10x mer enn den civicen der vet du, hadde racet vært på motorveien er pengene mine på supran ;) Supran er topend-monsters :D Detta kan du! syns du klarer deg fint jeg.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Beamen Det fungerer ikke sånn vet du, kommer den civicen og du ikke har racegass i tanken, hvordan faen skal du få lada fult da? Det er umulig det, da må du skru den opp så mye det går på pump gass ;) Kan jo være han kjørte med fult trykk osv, men 650hk på bakhjula på en supra er jo ikke veldig mye heller da for å være en supra ;) Supran veier jo 10x mer enn den civicen der vet du, hadde racet vært på motorveien er pengene mine på supran ;) Supran er topend-monsters :D Ja, noen trur på nissen også:rolleyes: Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 f9z. har du 650hk på bakjula, så kan du jo vel koste på deg et vanninsp.system? gees. du har ikke 650hk på hjula hvis du ikke har det heller. da har du det bare ikke. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 heisann.... Supra = 650whp/1600kg? Civic = 520whp/1000kg supra 0.4 hk/ kg Civic 0.52 hk/kg Driter nå i hvem som drar råsest fra 240 kmt og oppover j da... Så lenge j har parkert vedkommende noe styggjævli opp dit..!! :D Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg