Ela Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Ser etter Golf 6 eller 7 og noen har en mere elegant girveklsler med knappen foran men andre har knappen å på siden som skal betjenes med tommelen. Sistnevnte har noen ganger F1 funksjonen på rattet. Noen som vet hvorfor de har to utgaver og forskjellen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Skjønte ikke helt beskrivelsen din, finn gjerne to eksempler. F1 giring er ekstrautstyr, noen har og noen ikke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ela Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Har stjålet to bilder her som viser yva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ela Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Blir vel ett bilde pr m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ela Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Ja ja. Da ble det endelig bilder vel. Ser moderator ikke synes jeg skulle posta dette her. Skal ikke være enkelt ☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Må si jeg ble overrasket over å se den nederste girspaken i en Mk 6, den trodde jeg forsvant sammen med Mk 5... Den normale er den du ser på øverste bildet, fra Mk 7. Uansett, det er ikke noen forskjell på selve girkassa. Har motoren mer enn 250nm sitter det en DQ250 kasse i bilen, uansett om det er Mk 6 eller 7. Er det under 250nm sitter det en DQ200 kasse. Forskjellen rett og slett hvor mye de tåler (enkelt forklart, vil du ha den dype så skrik ut..) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ela Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Takker. Den øverste har jeg prøvekjørt i en 2011 1.2 85hk. Synes den ser penest og mest moderne ut. Men har ikke sett den i kombinasjon med ratt F1. Men det er vel da sikkert bare tilfeldig. Derfor lurte jeg litt på hvorfor de bruker den på det nederste bildet i endel nyere Golfer. Svaret er godt nok ☺mange takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg