Rasarbil Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Da jeg har opphold meg i utlandet en stund, har da bilen ikke blitt levert inn til EU kontroll til fristen, Fristen var i Juni, jeg var nå inne med den og den gikk ikkje igjennom kontrollen. Veit dere om jeg får 1 ny måned utsettelse nå, selvom den siste fristen som kom med brev også er utgått? Har dere link til side hvor det går an og se om bilen står på klippe listen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Nei, når du er gått så langt over fristen så får du ikke en måned til på deg. Den måneden ekstra gjelder for juli, altså måneden etter fristen for å ha godkjent bilen. UP bruker vel data fra SVV, søk opp ditt skiltnummer der og se hva som kommer opp. Ikke sikkert du finner noe fornuftig, men verdt et forsøk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 7, 2016 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Du får automatisk to ekstra mnd. hvis bilen ikke er godkjent innen fristen, men når de to mnd. har gått er det ingen kjære mor. Blir du stoppet, samme hvilken instans det er, så klipper de skiltene. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg