RuuDpus Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Hei, Jeg har en golf 2010 model som har litt trøbbel med blinklysa. Når jeg blinker, hender det at blinklysa blinker feil vei 2-3 blink, før det retter seg. Dette skaper irritasjon for andre på veien, og jeg vil helst ikke være "den plagsomme idioten som ikke klarer å blinke riktig vei".... Dette skjer kun når bilen er i bevegelse, og jeg tror feilraten er større i oppoverbakke enn på sletta, og jeg tror feilraten er større ved blinking til høyre enn til venstre. Jeg hadde bilen på verksted for å få fikset det tidligere i sommer, men de fant ikke ut av det. Noen gode forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 12, 2016 Rapporter Share Skrevet September 12, 2016 Amerikansk bil? Høres mest ut som feil i selve bryteren til blinklys. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet September 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2016 Amerikansk? Hmmm... Ikke bruktimportert, så da er den nok tysk, hvis golf ble produsert i Tyskland i 2010... Ah, i selve bryteren ja... Det hørtes klønete ut å finne ut av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg