ManiaCoupe Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Har kjøpt meg en Jetta etter litt mas fra Kid-A at VW var det eneste merket som gikk an å kjøpe fra 80 tallet og som passet mine kriterier. Det var nedtur etter å ha kjørt 406 Coupe i 1,5 år men det er en tid for alt! Det første som slo meg når jeg kjørte bak Kid-A som påtok seg oppdraget å kjøre Jetta'n hjem fra Geithus var at det må gjøres noe med rompa! Her er Kid i fri flyt: Så jeg tenkte å lage en slags Worklog over det jeg gjør da jeg har blitt inspirert av andre sine! Lakkering av lampe: Neste steg blir å lakke under skiltet svart matt....må bare vente til det jævla regnet gir seg!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 1,6 75 hk 270.000 km, her snakker vi performance! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Det er utrolig morsomt med denne bilen, har ikke grisekjørt så mye på flere år! Må få senka den snart, da den er veldig myk og høy ved fullgas kurvetaging :op Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Kid-A 1,6 75 hk 270.000 km, her snakker vi performance! :cool: Vi snakker 250-300 km/t eller...hehe.....:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Etter litt jobbing ble det sånn: Før: Etter: Må bare få tak i orange pærer så er dette i boks. Neste blir å senke/stive. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Blir bra, dette! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 må få deg sånn liten gummi vinge bak der, blir mye bedre, når skal du sveise hullene etter emblemene? (rekner med du skal sveise den?) men jetta er god bil det :D hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Jeg vet ikke hvor mye jobb jeg skal legge i dette vraket her. Tar ting som det kommer. Det er ihvertfall billig moro sålangt:D Skal ihvertfall bytte dører da det irriterer meg at speilet er plassert rett ved øret mitt!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Måtte leke meg litt med senking i PSP..... Ser jo ikke så halvgæli ut da. Så må bare Kid få bestillt fjærer til meg;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Dæven får no'n rå kapsler! yodude Fjærer skal bli ;) Originally posted by ManiaCoupe Skal ihvertfall bytte dører da det irriterer meg at speilet er plassert rett ved øret mitt!! Hva med bare å flytte speila? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by elanzer må få deg sånn liten gummi vinge bak der, blir mye bedre Det blir ikke mye bedre nei. Syntes dette er en fin jetta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 OOHHHH den der står det respekt av ! :eek: men på den bilen blir det kulere med den orginal vinga, en bitteliten en... :cool: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 syns jetta'n din så fin ut jeg når du photo shop senka den :D noen kule 14" gti felger ell no sånn litt små sært med lite gummi kombinert med en god del senking har du jo en rå bil da :D fargen var kuul å, i alle fall hvis du smell på noen chroma suler! stå på! Mvh Vemund B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by Kid-A Hva med bare å flytte speila? Fungerer litt dårlig - har gjort dette - men ser ikke så mye i de speila at det gjør noe. Den fa*** stolpen står jo midt i veien... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by boramannen Det blir ikke mye bedre nei. Syntes dette er en fin jetta.. Hva slags felger er dette? Den var jo dritstilig da.... Mye inspirasjon å få her :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg