Jonasgeisner Skrevet August 12, 2016 Rapporter Share Skrevet August 12, 2016 Heisann! - Før jeg vraker min gamle bil, ønsker jeg å vite om dette problemet er en bagatell eller ikke.Passat 1,8T 1997 manuell.Bilen min slet med å starte over en periode på 2-uker(gradvis tok det lengre tid å starte), før den ikke startet i det hele tatt.Jeg har nok strøm, (nytt batteri, prøvd med startkabler..) Starteren slår inn, og det lukter litt bensin.Har ikke prøvd å dytte igang bilen. Har lest at det kanskje kan være tennpluggene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 12, 2016 Rapporter Share Skrevet August 12, 2016 En go start er å prøve og bytte. Bensinfilter og plugger også olje å filter, ta med nytt luftfilter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonasgeisner Skrevet August 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2016 Hvor mye koster det da? - Om mer enn vrakpant til sammen gir jeg faen. Selv om bilen er EU-godkjent 1 år til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet August 12, 2016 Rapporter Share Skrevet August 12, 2016 Vanskelig å gi noe pris. Går jo på om du gjør det selv, eller skal ha den på verkstedet. Så går det jo litt på hvor du kjøpe dette. Om du handler på biltema eller om du går på bildeler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 12, 2016 Rapporter Share Skrevet August 12, 2016 Sjekket timing på registeret? Sjekket gnist på pluggene? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg