Vesla Skrevet Juni 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2016 I går var jeg ute og kjørte og synes bilen bråker. Jeg har ikke lagt merke til dette før , men både mannen min og jeg reagerte. Det er ingen dunkelyder, bare generell støy. Det kommer ikke fra motoren. Noen som vet hva jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2016 Start med å sjekk hjullager. Kan også være gamle harde dekk. Siggi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesla Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2016 Takk for svar. Dekkene er bare en par mnd gamle, men får sjekke hjullager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2016 Hvilke type dekk er det? (merke) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet Juni 12, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2016 Dekk kan nok utelukkes,de begynner ikke å lage plutselig mer støy,ta heller å jekk opp bilen om snurr hvert hjul og riks litt sideveis,gjerne opp ned også. sjekk for ting som kan ha løsnet og ligger og "filer" oppå noe Prøvd å trø lett på bremsene/håndbrekk under fart og hørt om lyden endrer seg? Eksosanlegg som synger på siste verset... Kan være mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesla Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2016 Dekkene er falken azenis. Det er heller ikke eksospotten. Bilen er bare fire år og har kun gått 50000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knagg Skrevet Juli 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2016 Hadde akkurat det samme selv, begge hjullager var utslitt. Bilen hadde da gått 125000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg