Eddie123 Skrevet Mai 22, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2016 Heisann. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal bytte nivåmåleren i bensintanken ? Det er litt sparsommelig med informasjon på nettet, men har funnet ut at den sitter under baksetet, og at på noen biler så er det 2 stk, mens andre bare en ? Min bil er en 2000 A6 fremhjulstrekk. Takk for alle tips. Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Har du sett på denne tråden? http://www.bilforumet.no/topic/298871-sentrallasproblem-og-tankmaler-c5/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddie123 Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Hmmm, ok, leste den du linket til der. Men nå ble jeg i tvil. Har lest på andre forum, at bensinmåleren sitter under baksetet. Men på bilder i den linken du sendte, så viser bildet at den sitter i bagasjerommet ? Noen som vet sikkert ? Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2016 Sitter vel under gulvet i bagasjerommet ditt. Du ser den om du løfter opp teppe baki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg