engern Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Oppdaget at jeg har bare tåkelys bak på venstre side. Mangler kabel på høyreside. Skal det være bare ett tåkelys bak på golf 4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Kun et tåkelys bak på de fleste biler :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Det er ikke orginal lykter på den. Pære til tåkelys sitter i også men det er ikke strøm til den. Hvordan blir det da på EU kontroll? Så lenge det er lykt med tåkelys så må det vel lyse for å bli godkjent? Selv om bilen orginalt ble levert med kun tåkelys på en side bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Jeg antar at baklyktene kan brukes på både venstre- og høyre-styrte biler, og tåkebaklys vil da virke på den ene eller andre siden avhengig av kablingen i bilen. Tror ikke dette blir noen feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Mai 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 Aha! Jeg har faktisk ikke tenkt på at det finns både høyre og venstre styrte biler. Det er nok det som er forklaringen da ja. Da satser jeg på at det går igjennom EU kontroll. Hvis ikke så får jeg legge opp kabel fra ene siden og over til andre så det lyser på begge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2016 § 28-5.Lysutstyr som bil kan ha TÅKEBAKLYS10. Bil kan ha en eller to lykter som gir rødt tåkebaklys. Du kan koble til begge om du vil Reglene sier at du kan ha en eller to lykter med tåkelys bak Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg