one Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ja må være noe utenomjordiske greier :D http://www.powertec.at/datenbank/audi9.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 2,3 10V går som ei bøtte med møkk.... enkelt og greitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hehe, jeg har 2litersmotor, og tør påstå at ingen av dere sugemotor gutta klare å dra fra meg. har dragga både med 2.3 10v, 2.3 20v, 2.6 v6, og 2.8 v6. av de så er det 2.6 som skuffer mest, den går direkte dålig. 2.3 20v går heller ikke som 170hk burde gjort.... Og å chippe en sugmotor er like mye vits somå chippe en gressklipper. skal man ha effekr av en sugmotor, må man ha: Nye kammer Viktigst.... Portet/planet topp. større ventiler mere bensin ++++ da går det an å ta alle disse motorene til drøye 200hk..... Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by one 133 + 17 = 150 HK altså? Du får kappkjøre med en V6 2.6 liter på 150 HK og se hvordan dere ligger an :D SKN leverer chip til 2.3E motoren (som for meg heter AAR). Den er oppgitt til 150hk. Satt og lurte litt på å kjøpe chippen i Tyskland og gjøre alt selv, ikke noe stress.... En V6 2.6 har jo fler sylindre å dra igang, og vektforskjellen på en 2.3 og en 2.6 er jo også litt... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Jeg kommer iallefall ikke til å tro at en chip til Audis 2,3-femmer gir 15 hester. Selv ikke med film og dynopapirer kommer jeg aldri til å tro på det. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Vel, hvis man kjøper chipen til en 1000-lapp og klarer av med jobben selv kan det jo være verdt det, om ikke annet enn for å se hva man får ut av det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 ...men personlig ville jeg på en sugemotor heller tenkt litt mer på hvordan respons, drag etc motoren får med en chip, ikke hk da de nesten ikke vinnes Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ang. bytte av kam og grenrør, og planing av topp +++ noen som vet av sider med info om hva som har blitt gjort med 2.3 10V motoren opp gjennom tidene? Foretrekker engelsk/svensk/dansk/norsk... og ikke tyske sider :) som f.eks http://www.typc4.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KTM-Racing Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Endelig ble det litt prat om dette! Prat i vei! 2.3 10v skal trimmes=) Men hvordan Herregud..vi stakkarene som har 2.3 10v har vel et lite håp.. Men tjener man ikke bra med hk hvis man fjerner katalysatoren? og har 2.5" effektanlegg? Siter Audi 90 2.0E 88 KTM EXC 250 2002 www.bikepics.com/members/ktmexc250/ <---Mine cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 har hørt at man får 10-15 hk mer av å fjerne den ! Jeg skal hvertfall fjerne min kanskje til helga, hvis han som ska gjøre det får tid ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Leste utfra det som One linket til: Merkmal Original-Chip nach ChiptuningLeistung 98 KW / 133PS 109 KW / 148 PS Drehmoment 125 Nm bei 3200 U/min. 150 Nm bei 3400 U/min. kan vel ikke stemme at 2.3en har 125nm drag?? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by rfPolo kan vel ikke stemme at 2.3en har 125nm drag?? Nei, det er helt feil. Er vel nærmere 190 nm i den? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KTM-Racing Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Skjønner ikke så mye av tysken da.. :( Siter Audi 90 2.0E 88 KTM EXC 250 2002 www.bikepics.com/members/ktmexc250/ <---Mine cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.