merterje Skrevet Mai 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2016 Skulle ringt bilverkstedet, men det åpner ikke før fredag. Jeg kjøpte en Nissan 2008-modell brukt for 2 år siden. Jeg synes kaldluften på klimaanlegget ikke er så kaldt som før, når det er varmt i været da. Leste i dag en artikkel på nettet at en skal ihvertfall etterfylle gass hvert fjerde år. Men jeg vet ikke hva som er gjort eventuelt med dette før jeg kjøpte bilen, men ikke etterfylling i min eier-tid - 2 år. Vet ikke om det bare er innbilning eller tilfeldig at luften ikke er kald nok ?? Det er vel best jeg tar kontakt med verkstedet på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2016 Det er normalt at man må etterfylle gass på AC-anlegget, om det trengs på din finner du kun ut ved å sjekke på et verksted. De fleste gir fastpris på slikt, ring litt rundt og sjekk ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merterje Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2016 Jeg lurer på om etterfylling av gass kan gjøres på Dekkmann, kanskje også NAF ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg