@udiA4 Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 Noen som vet hva som kan være galt med bilen min siden ikke Cruise control`n virker? Eneste feilmelling jeg har på bilen er denne: 01D9 Styreenhet - Parkeringsbremser Vis noen kan si meg hva det er så takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 26, 2016 Rapporter Share Skrevet April 26, 2016 Koble deg på med diagnose igjen og sjekk at alle ABS sensorene gir utslag/virker. Hvis alle virker så er det nærliggende å tro at det er bryteren som er defekt hvis du ikke får opp feilmelding på ECU. Du kan også sjekke om ECU får signal fra bryteren ved å komme deg inn i de rette undermenyene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Har fått lest ut koder igjenn å har nå fått ut koden G476 (clutch pedal bryter) noen som vet hvordan det er å bytte denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Den skal sitte på pedalstellet og er meget enkel og komme til. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Du har ikke noen bilder for jeg finner den ikke:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Spørs på hvilken bil du har det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Har en Audi A4 2.0TDI avant 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 DSC_0125_zps7b00a371.jpg Er ikke nødvendigvis helt lik, men akkurat samme konseptet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@udiA4 Skrevet Juli 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Nei ser ikke sånn ut på min bil;/ tror den sitter på staget som er festet på clutch pedalen;)' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2016 Mulig, men som jeg sa - noe av det samme konseptet. Hvis du ikke klarer å finne den skal jeg ta bilde av min egen bil, 2013 A4 B8. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg