Gå til innhold

Tips til Førerprøven

Ranger emnet


ThaBoZZ

Anbefalte innlegg

  • Svar 515
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by Rage

Gjett om. Kan ikke beskrives, da han tok meg i hånda og gratulerte meg med førerkortet. DIGG :D:D:D:D:D

 

De aller fleste her vet nok hvor deilig det er å stå med lappen i hånda, kjøre farsan hjem igjen og sette avgårde ALENE...

 

Gratulerer, da!

 

men.. vær så snill og kjør som folk! Du er ikke verdensmester ennå, selv om det kanskje føles sånn.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratz til alle dere som har fått lappen nyligt!! Fikk lappen 20 januar, 0 feil og utmerket sa han *stolt*

 

Ble spurt om servorstyring osv, om hva servoen gjorde fornoe " Drar tilbake rattet og retter opp bilen igjen" svarte jeg. Han sa ikkenoe om det vaar rektig eller galt. så ble nervøs der..

 

Men lurer på om du fikk lappen ThaBozz?? hvis du hadde opkjøring 14 juni

Håper det gikk bra denne gangen da!

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

Ble spurt om servorstyring osv, om hva servoen gjorde fornoe " Drar tilbake rattet og retter opp bilen igjen" svarte jeg. Han sa ikkenoe om det vaar rektig eller galt. så ble nervøs der..

 

Hmm.. var vel strengt tatt feil da.. ;)

Er vel sentrifugalkreftene (ellernosånt) i hjulene som tar seg av akkurat den biten.. :)

 

 

Syntes også denne passet bra i denne posten.. :D :D

Edit: stjålet og stjålet fru blom.. lånte'n bare litt... :rolleyes:

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eelo

 

Hmm.. var vel strengt tatt feil da.. ;)

Er vel sentrifugalkreftene (ellernosånt) i hjulene som tar seg av akkurat den biten.. :)

 

Hmm. Men er jo det som skjer da. Da jeg svinger og slipper rattet, så "Roterer" jo rattet tilbake til "rett fram" da? At det drar seg tilbake for å rette opp bilen..?

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TropicX

 

Hmm. Men er jo det som skjer da. Da jeg svinger og slipper rattet, så "Roterer" jo rattet tilbake til "rett fram" da? At det drar seg tilbake for å rette opp bilen..?

 

Joa, det er sant...

Men det skjer også på biler uten servo.. ;)

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eelo

 

Joa, det er sant...

Men det skjer også på biler uten servo.. ;)

 

Hehe, det stemmer det! Tenkte ikke på det jeg. Men mener det var det jeg svarte. Og svarte at det var lettere å svinge med! :D hehe Fikk hvertfall lappen! :D

PROSJEKT PASSAT1
PROSJEKT A4 XXLINE gamle bilen

NÅ ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det THaBoZZ ? hadde ikke du oppkjøring 14 juni a?

 

Jeg har oppkjøring i morra.... SOmmerfugler i magen nå ja...

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår