JMLIE Skrevet Mars 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2016 Hvor mye arbeid er det å bytte ein motor på astra h 1,3 disel 07 model Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 25, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2016 Spørs akkurat hvor mye utstyr du har tilgjengelig og hvor mye erfaring du har. Stort sett alltid sånn med bilskruing at det tar mye lenger tid enn antatt. Alt ettersom hvor mye som må flyttes over på den nye motoren. Så det er vanskelig og si akkurat hvor lang tid det vil ta. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2016 Probleme med min motor er knekte /av eira glødeplugger så eg lurte på å bytte motor eller kjøpe ei brukt bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 26, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2016 Alt ettersom hvor du bor, så finnes det motorverksteder som har utstyr til å få ut en eller flere ødelagte glødeplugger. Noe som nok er mye billigere enn å skifte motor. faktisk en video som viser hvordan det kan løses på den samme motoren som du har. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2016 Har spørt flere verksteder men ingen vil gi fast pris eller om det vil gå bra med motoren har spørt 3 Opel verksteder dei ønska ikke ta den jobben dei hadde heller ikke verktøy for jobben så eg ser bare ein løysing å bytte motor eller bytte bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg