Gusern Skrevet Mars 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Lampa har lyst en stund og fikk denne feilkoder opp 65535. Hva er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Intern kontrollmodul Memory ErrorIntern kontrollmodul Memory ErrorMulige årsakerKabling til / fra kontrollmodulen feilSpenning og / eller bakke Tilførsel feilKontrollmodul feilKontrollmodul Housing leakyMulige løsningerSjekk / Rens Kabling til / fra kontrollmodulenKontroller spenningsforsyningen og Ground Forsyning inkludert Main Supply / tilkoblinger på batterietErstatt kontrollmodulSpesielle merknaderDenne feilen er ikke å bli ignorert når de blir funnet i en stor og / eller kritisk system (Airbag, ABS osv.). Hvis du prøver å fjerne denne feilen, kan VCD fortelle deg at det er et uventet resultat, eller at kontrolleren nektet kommandoen . Dette er normalt siden dette spesifikke feil kan vanligvis ikke bli slettet. Så løsningen er å bytte kontrollmodulen. Ettersom den er defekt/mistet kodingen. Nå vil jeg ikke tru at det er så mye annet som hjelper her. Men du kan prøve og rense kontakter på alle sensorer under sete. Men ettersom det er en memory error feil så vil kanskje ikke dette hjelpe...? Husk og koble fra batteri om du skal gjøre noe med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Hvor ligger denne kontrollmodulen? Sjekket koblingene under passasjersetet, men da fikk jeg feil på denne også. Denne fikk jeg heller ikke sletta igjen. Kan jeg bare koble fra strøm og jord og så demontere denne delen? Eller må den stå en stund uten strøm osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Hoved modulen er i mitt konsollen? Koble fra batteriet og så er det bare å kontrollere den under sette ta den ut sjekker du også delenummer. Du kan kjøpe brukt om den er defekt. Samme gjelder den andre. Bilen har et minne på ca 30-45 minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Bak klimapanelet da? Har jeg 2 av de ja.. er de evt like? Jeg sjekket under baksetet å det var ikke noe der. Når du sier 30-45 min minne, så betyr det at den må stå så lenge før jeg kobler til den nye modulen og batteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 24, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Stemmer det er bak der. Og vent en time etter du koblet av strømmen, før du monterer inn ny. Om dem ikke virker. Så må dem kodes inn på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2016 Ok da prøver jeg det :) takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2016 Fant frem delenummeret på delen. Den er 8do959655f. Noen som har liggende? Det nærmeste jeg har kommet er en med delenummer 8do959655c, som nok er fra 95-99 , så min f-versjon er fra 00-01 tenker jeg. Kan jeg evt bruke den med C? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 19, 2016 Rapporter Share Skrevet April 19, 2016 Nei, du kan ikke bruke 8D0959655C i din som har 8D0959655F. Slike burde være å oppdrive, kan også repareres. http://www.ebay.com/itm/Airbagsteuergerat-Audi-Cabrio-A4-8D-TT-A6-8D0959655F-Fehlerdiagnose-Reparatur-/151003870883?hash=item23288836a3:g:4REAAOxyaTxRLjO~ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2016 Er det noe jeg kan klare selv, evt hvem tar på seg en slik jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 19, 2016 Rapporter Share Skrevet April 19, 2016 Skulle ikke by på noe problemer det. Du finner dem også brukt til ca 300 kr på ebay..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2016 Ok takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg