Norcad Skrevet Februar 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2016 Etter å ha kjørt Skoda siden 2001 fikk jeg for første gang muligheten til å bestille meg helt ny bil. Og ettersom jeg er kjerringa mot strømmen i dette landet så måtte det bli bensinmotor og absolutt ikke stasjonsvogn. Valget falt på Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 Laurin & Klement. Fargen ble Moon White metallic, selv om jeg lenge vurderte Topaz Brown. I tillegg til alt det originale utstyret på L&K, krysset jeg av for følgende: - Vinterpakke (parkeringsvarmer, oppvarmede bakseter og vinduspusser på bakrute) - Travellerpakke: (Columbus 8" navigasjon, Lane assist, skiltgjenkjenning, ryggekamera og nett i bagasjerom) - Driving Mode selection - Paddle shift - Smart Link - Smart Gate - Oppvarmet frontrute - El seter begge sider foran - Reservehjul med jekk - Hengerfeste Det eneste problemet nå er den lange ventetiden........ Bilen ble bestilt for to uker siden og jeg er allerede utålmodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 11, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2016 Blir nok stas :) Octavia er fine biler. Jeg hadde gått for RS, men stort ekstrautlegg for kosmetikk og noen få hk mer er gjerne vanskelig å forsvare :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaspo Skrevet Mars 10, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2016 Tøft ! mye å glede seg til :D har prøvd en sånn en og den gikk godt :) bra med utstyr å! Siter Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg