operN Skrevet Februar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Hei! Jeg sliter med å finne bil til kjæresten, vi tenker en prislapp på maks 50 000. Vi har i dag en suzuki xl-7 som jeg personlig synes er et mareritt å mekke på, da det er helt for jævlig trangt i motorrommet og ledningsnettet ser ut til å være lagt av tynne strå og listen fortsetter Hun ønsker jo selvsagt en bil som må se ut som verdens fineste bil, finnes aldri feil på, går på luft og kjærlighet osv. Firehjulstrekk må det være, gjerne mulig å koble inn og ut. Hun ønsker bla. ikke vw passat, subaru, Galloper, Land Cruiser og Rav4. Gjerne høy bakkeklaring, men ikke et must. God plass i bagasjerom da vi har stor hund Takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Til den prisen så trur jeg du skal slite lenge å finne så å si en strøken bil. Men du får noen Nissan X-Trail til den prisen da? Ellers så har du noen Kia som er billig å kjøpe som du kanskje får mest for pengene til den prisen. Eller en gammel og sliter da Mitsubishi L200 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
operN Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Hehe, ja jeg har nok skjønt det at det er lite å velge i da. X-trail blir uaktuelt. Tror egentlig hun må finne seg i noe uten firehjulstrekk... Evt så er det vel kanskje Audi a4 med 200-300k på telleren hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Jeg ville ha gått for uten 4wd til den prisen. Du vil kunne finne deg langt bedre bil med FWD bare og dem kommer seg nokså godt fram. Og du har langt flere å velge mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
operN Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Hehe det blir nok det. Har du noen tips da? Hun har sett litt på Opel, men har ikke noe positive erfaringer med de egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 4, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2016 Om du er kan gå får litt vag så har du denne bilen da. her får du mye utstyr og bil for pengene. Gir du den og omsorg så kan du ha bil lenge. Enkel å skru på billige deler også. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69979611 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet Februar 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2016 Honda HRV? Lite feil og lite rust.... men prisene er vel litt i overkant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg