Rudian Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Noen hær inne so vet hva som trekker strøm? Har tatt ut spilleren siden jeg trodde det kunne være den...men er noe annet som lager lyden...lyden er nesten som om noe bytter cdplate eller no sånt :P har tatt ut cdvekseler i hanskerommet og men lyden er der fortsatt :P sykt irriterende å bli tom før strøm hele tiden på vinteren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Napp ut en og en sikring helt til lyden forsvinner (en av gangen). Da vet du hvilken krets strømtrekket ligger i. Du kan med fordel koble på et ampermeter også for så å sjekke om strømtrekket faktisk dropper samtidig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2016 Bak hanskerommet har du "alle" motorene til friskluft anlegget. Om den skal gå til føttene, dash eller på ruta. Om de motorene begynner å bli tørre og dårlige vil de nok kunne lage en cd veksler lyd. Så skru ut hanskerommet og se/hør ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2016 Jaa tok ut den første sikringen oppe til venstre...10amp sikring....da ble det stilt vist jeg hørte riktig :) Heated washer jet kan det være riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2016 Får ikke helt det til å stemme, sikker på at det ikke er flere komponenter som går på samme krets? Uansett er det bare å feilsøke på den kretsen og finne ut eksakt hva det er som trekker strøm og bytte den komponenten. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2016 Ja ble hvertfall stilit da jeg tok den bort. Hva er det den brukes til egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 20, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2016 "Heated washer jet" er på Norsk, oppvarma spylerdyser :-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2016 Ja d va det jeg også stusset på, Da jeg trakk ut den 10amp sikringen så var der ikke liv i varmeanlegget i bilen heller... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 21, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2016 Er det som er på moderne biler, en sikring går gjerne til flere komponenter. Grunnen til at jeg ba deg sjekke hvilken krets strømtrekket ligger i er fordi da er det mye lettere for deg å feilsøke deg frem til kilden. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg