Paal Engen Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Bytte av Xenon pærer på Touran 2005 Hei. Skal for første gang skifte Xenon pærer på min Touran. Her verser det mange "gode" råd. At jeg må inn for å nullstille feilmelding. At jeg må ta av minuspolen etc. Kan noen gi meg noen råd og vink, basert på erfaring. På forhånd tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Enkel affære, men er litt trangt og knotete når en aldri har gjort det før. Bare å åpne panseret og bytte pære, ikke noe hokus pokus her. Bare vær forsiktig med pære og kontakten så går det helt greit. Anbefaler org. Osram eller Phillips pære og ikke billig skit fra Biltema. Paal Engen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal Engen Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2016 Takk for svar Jesper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Takoon Skrevet November 24, 2016 Rapporter Share Skrevet November 24, 2016 Hei, Sliter med å få få inn igjen ny xenon pære, hvordan låser man holderen? Må man vri eller er det å trykke den på plass. Har skiftet mye pærer på forskjellige biler opp gjennom årene så jeg registrerte nok ikke godt nok hvordan jeg tok ut den gamle pæren Takker for alle råd jeg får Glemte å nevne at det gjelder pæren oppe i høyre hjørne på sjåførsiden og har niveleringsmotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 24, 2016 Rapporter Share Skrevet November 24, 2016 Hei, Sliter med å få få inn igjen ny xenon pære, hvordan låser man holderen? Må man vri eller er det å trykke den på plass. Har skiftet mye pærer på forskjellige biler opp gjennom årene så jeg registrerte nok ikke godt nok hvordan jeg tok ut den gamle pæren Takker for alle råd jeg får Glemte å nevne at det gjelder pæren oppe i høyre hjørne på sjåførsiden og har niveleringsmotor Bare å dytte inn feste spenna over haken. Er bare den nederste strengen som skal ligge oppi haken på feste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Takoon Skrevet November 27, 2016 Rapporter Share Skrevet November 27, 2016 Takker for svar og råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg